موزه ملی علوم و فناوری ایران به مناسبت روز جهانی موزهها، روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت 1405، از ساعت 9 الی 17 به صورت رایگان پذیرای علاقهمندان است.
به گزارش روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری ایران، ۱۸ می، مصادف با ۲۸ اردیبهشت ماه از سوی ایکوم جهانی (شورای بین المللی موزه ها) به عنوان «روز جهانی موزه» نامگذاری شده است. شعار سالانه ایکوم با عنوان «موزهها؛ پیونددهنده جهانی گسسته» بیانگر نقش بالقوه موزهها در زمان تنشها به عنوان حافظ میراث و زمینهساز گفتوگوی آینده در جهان امروز است.
به مناسبت روز جهانی موزهها موزه ملی علوم و فناوری ایران نیز همسو با سایر موزههای جهانی و داخل کشور روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت به صورت رایگان از مخاطبان خود پذیرایی خواهد کرد.
شایان ذکر است، علاقهمندان برای بازدید میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت موزه به آدرس https://www.inmost.ir/ مراجعه کنند و یا با شمارههای روابط عمومی ۰۲۱۸۸۲۰۳۵۳۰ – ۰۹۱۹۸۹۶۲۰۰۷ -۰۹۱۹۸۹۶۲۰۰۸ تماس بگیرند.
دیدگاهتان را بنویسید